Helg - Lingon - Chat link - Tävling

Tjeeeeeeena!
 
Ny dag, nytt inlägg ! Det är inte så att det kommer komma ett inlägg varje dag men skriver när jag känner för det eller har något nytt att berätta helt enkelt.
 
Helgen har varit super! Jag har umgåtts med familjen sedan varit ute i skogen och plockat lingon! 
 
Har inskaffat en elgato chat link nu så ska se om jag hinner få till den innan spel ikväll. Det innebär att jag kommer slippa ha igång mina pc högtalare när jag sitter på discord för att höra folket som är med där. Kommer då få ljudet ut i mina lurar istället vilket kommer underlätta sjukt mycket när jag ska spela. Då kommer jag kunna ha betydligt högre speljud så att jag hör vart folk är osv.
 
Det händer mer grejer just nu med streamen, kommer en nyhet närmare helgen som jag hoppas folk kommer uppskatta. Så håll ögonen öppna nu på Fejjan! 
 
Idag är sista dagen för at kunna vinna ett Xbox One Z, PS4 Pro eller ett nintendo switch! Så bli medlem du också idag! Känns roligt att jag ska få ge bort en konsol till nån av mina medlemmar. Länken hittar ni här ---> https://www.facebook.com/AnonymousSwe/posts/598863654156004
 
Efter denna tävling är avgjord så kommer det komma en ny såklart. Dragning är 6:e Sept
 
Nu blire att pyssla lite här hemma innan det blir lite game!
 
Dagens Citat: "Guns dont kill people, lagg does
 
Have it
 
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0