I'm Back

Hejsan hej!
 
Då var man tillbaka igen efter en riktigt lång paus. Får se hur länge man orkar skriva denna gång innan nästa paus :) Ja vad har då hänt sedan sist ? MASSOR ! Livet rullar på i rasande fart, barnen blir äldre och jag känner mig yngre. 
 
FBK krossade Oskarshamn med 12-0 ikväll ! ALLTSÅ 12-0 !!! Helt sjukt äre! Gött att SHL säsongen är igång igen så man får sitta i soffan och vara närvös när det är gameday.
 
Varit i fjällen nyss och här är ett litet klipp från vistelsen.
 
 
Har gjort en liten presentationsfilm till mitt företag Northlight content som kommer här!
 
Slänger upp lite bilder på vad som hänt den senaste tiden. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har hunnit med massor på semestern och bra väder har vi haft också.
 
Idag så har jag monterat ner studsmattan så nu får man se till sommaren om man minns hur det ska monteras eller om det blir tippen med den :)
 
Nu väntar man bara på att snön ska komma och det är nog inte allt för långt bort. Nu blire VM i soffpotatis, svula lite å nån rulle.
 
Vi får väl se om det blir någon julkalender iår, ifjol så hade vi ingen. Finns tid och ork så kommer vi såklart att köra på. Den finns här ---> https://www.facebook.com/julkalender24/
 

"Im Not Trying To Fit In, Im Born To Stand Out"

 

Dagens Citat/Vits: "Jag är rädd för att vi måste göra världen ärlig innan vi ärligt kan säga till våra barn att ärlighet är den bästa strategin"

 

Have it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0