Film & kladdkaka

Hejsan hej!

Igår så blev det massa gotta i soffan sedan såg vi filmen A star is born. Riktigt bra film måste jag säga och jag höll mig vaken hela filmen vilket är rätt ovanligt 😂

(null)

Ikväll så blev det lite bak med barnen. Gött med kladdkaka till kvällsfika 😀

(null)

Detta inlägg är också mitt första som jag bloggar från telefonen. Blir lite jobbigare att skriva när man inte sitter vid en datorn men är betydligt smidigare och går snabbare att få ut ett inlägg. Nu ska jag börja ladda för en ny rolig jobbvecka med lite mer kladdkaka sedan ryggläge ett tag innan man ska hoppa i snarklådan. 
 

"Im Not Trying To Fit In, Im Born To Stand Out"

 

Dagens Citat/Vits: "Det bästa botemedlet mot sömnlöshet är måndagsmorgon"

 

Have it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0