Nattuggla

Hejsan Hej
 
Då sitter man är vid köksbordet och det är alldeles tyst för alla sover. Imorgon (idag) så blir det att dra på en liten utflykt nagerst, det blir nog att åka till Storuman skulle jag tro. Får ta och hälsa på päronen, sedan ta en tripp till skarven och kolla hur det går med bygget av kåken för Micke Å Petra. 
 
Snön börjar försvinna nu och tänker på crossen som bara står just nu. Måste få den lagad innan säsongen börjar så man kan köra lite. Eftersom man har tummen mitt i handen när de gäller motorer så får jag nog ta hjälp igen :) 
 
Jag, Juni & Silver
 
Nu ska jag försöka sova lite inna barnen vaknar, kan inte vara som en zombie imorgon.
 
Dagens Citat/Vits: "Some people are like clouds. When they go away, it's a brighter day."

Have it 

"Im Not Trying To Fit In, Im Born To Stand Out"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är sååå välkomna😉

Svar: tackarrrrr, ni hade fått riktigt fint och finare kommer de att bli !
Jocke

2017-03-25 @ 06:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0