Födelsedagen - Hockey - Knuffarcupen - Snart helg

Hejsan Hej
 
Då had man blivit firad på födelsedagen! Stor tack till alla som gett presenter och firat mig. Ingen nämd, ingen glömd. 
 
Har varit på hockeybaren och sett två matcher. Fredagen med RT45 och Lördag med lite friends. Kan verkligen rekommendera maten där! Roligt med nytt ställ och att nån har öppet och visar matcherna. Bra jobbat Mattias, tror dock att du kommer få flytta baren och bygga ut den lite snart =)
 
 
 
 
Då hade man kört andra passet hockeyträning för i veckan. Känns inte riktigt hundra än i låret och känns att man inte har samma läkkött som man hade när man var 18 :) Är riktigt skoj att vara på is igen, får hoppas man håller ihop så att man kan lira nån fler match. 
 
Knuffarcupen är nu på Lördag! Så se till att pallra er dit!!
 
 
I helgen så blir det bara att annordna knuffarcupen och sedan söndag försöka hålla på i kåken lite. Ska städa till i källaren för ny jäklar blir det att börja lyfta lite skrot! 
 
 
Nu ska jag mysa ner mig i Soffan med min kära Sandra & Silver! 
 
Dagens Citat/Vits: "To achieve great things, two things are needed: a plan, and not quite enough time"

Have it 

"Im Not Trying To Fit In, Im Born To Stand Out"

Kommentarer
Postat av: s

Hoppas du kan stärka dig,så att du håller.

2015-01-24 @ 00:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0