Sjukgymnasten - Kryckor - Mys

Hejsan hej
 
Då had man varit hos sjukgymnasten och knäckt till höften. Roligt att han säger att de var de värsta han någonsin sett :) Var inte alls skönt för 5 öre kan jag lova men det känns då redan bättre. Krykorna som jag hoppat runt på nu ett tag kan ja kanske kasta snart eller rättar sagt lämna igen till Tomas. På Onsdag ska jag dit igen och bryta lite till och få lite mer ström genom kroppen så får man hoppas på att man slipper de i framtiden. 
 
Har inte gjort många knop idag, blir riktigt handikappad när man inte kan gå alltså. Finns mycket man skulle vilja göra men det går ju bara inte när de hugger till i höften som om nån skulle sitta där inne och karva med en rostig morakniv.
 
 
Ska försöka få till nån vettig htmlkodning också så det är lättare att kommentera bloggen. Får kolla på de sedan när jag har mer tid och känner för det.
 
Har nästan nyss ätit middag, vet inte varför det blev så sent men gott var de i alla fall. Blev Lax, potatisgratäng och ett stort glas mjölk. 
 
Denna klocka blir det att köpa när den kommer ut.
Sedan kommer detta system att inhandlas när det blir dag att bygga biorummet --> Philips Hue
 
Nu blir det att lägga sig ner och vila lite. Får väl se nån rulle och mysa.
 
 
Dagens Citat/Vits: "Your body hears everything your mind says"

Have it 

"Im Not Trying To Fit In, Im Born To Stand Out"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0