Bröllop - Träning - Julafton - Walk

Hejsan Hej
 
Ja men då kan man gå igen då! Har kastat bort kryckorna och känner mig nästan hel igen. Varit på den andra behandlingen idag och känns tusen gånger bättre redan. Det ska jag fira med lite träning här hemma. Det är nu 3 månader kvar till Julafton och tänker nu träna MINST 5ggr/veckan. Kommer variera träningen med löpning/promenix och lite gymmande hemma. Har blivit så inspirerad av massa killar på tuben så känner att jag måste sätta igång. Måste ju börja röra på dököttet !! Får väl se om det kommer nån före och efterbild :p Här är en av alla filmer. 
 
 
 
 
Blev sen middag ikväll också men aldrig fel med tacogratäng. Har sedan inte gjort allt för mycket, känns som man inte hinner med nått när man slutar så sent. Får börja planera in saker lite mer än man redan gör. Tycker alltid kalendern är fullsmetad med grejer. 
 
Roligt att man ska få vara DJ på ett bröllop också, var ett tag sedan man spela men de kommer nog gå bra. Måste börja gå igenom mina skivor och titta över nån lista på Spotify. Tror ingen bryr sig heller vad man spelar när det kommit lite dryck innanför västen =) 
 
Nu blire att fika lite innan man ska skalla kudden i snarklådan. 
 
Dagens Citat/Vits: "Life's not about expecting, hoping and wishing, it's about doing, being and becoming"

Have it 

"Im Not Trying To Fit In, Im Born To Stand Out"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0