Julhandel - Rönnholm Invest & Consulting

Hejsan Hej
 
Snart är de första advent och tiden bara flyger iväg. Fattar inte var tiden tar vägen, ska se till att fylla min kalender med saker jag gör. Ska fixa nån bra app så man håller koll på vad man lägger tid på. Blir att prioritera om lite så man slipper känna sig så stressad över massa saker. 
 
Nån som har nått tips på nån bra app ?
 
Snart börjar en mycket rolig tid på Sportringen nämligen Julhandeln, alla är så glada och mycket folk i farten.
 
Har varit hos frissan och kapat bort massa hår så nu är man redo för att gå modevisning nu på Fredag. Så bara att dyka upp på Sture34 om ni vill kik nått :)
 
Silver var upp tidigt en morgon och låg å mös i soffan! 
 
Har hämtat Sandra från jobbet för ett tag sedan, så nu lär det bli lite mys i soffan med lite gofika som vanligt! Lär väl ska se nån rulle också! 
 
Mitt företag har fått en Facebooksida också som finns här ---> Rönnholm Invest & Consulting
 
Jag marknadsför och säljer espressomaskiner, kaffe, te och tillbehör, samt en unik produktlinje som fokuserar på långsiktig hälsa. Jag erbjuder dig kvalitativa produkter där hälsa, miljö och en känsla av vardagslyx står i centrum.

Den Omega 3 som jag är återförsäljare åt innehåller en unik kombination av fisk och olivolja som justerar fettsyrebalansen i kroppen. Oljan finns i tre smaker och erbjuds dessutom som shake – det perfekta mellanmålet! Har du den balansen som livsmedelsverket & forskningen rekommenderar ?

Grundidén är att erbjuda möjligheten att kunna skapa sitt eget hemmacafé med de bästa produkterna.
Förutom de professionella och lättskötta maskiner så säljer jag tillhörande kaffepods från de franska leverantörerna Rombouts och Malongo – kända för sin passion och noggrannhet. I mitt sortiment finns även fairtrademärkt kaffe som tar hänsyn till både arbetsförhållande, miljö och kvalité.

Med alla mina tillbehör erbjuds en hel café-upplevelse i ditt eget hem.
Vill du veta mer så kontakta mig för ett gratis besök så kan jag berätta mer. 
Tel: 073-830 23 29
Mail: [email protected]
 
Dagens Citat/Vits: "Setting goals is the first step in turning the invisible into the visible"

Have it 

"Im Not Trying To Fit In, Im Born To Stand Out"

Kommentarer
Postat av: s

Nog verkar du ha nog mycket att göra.Det ser ut att vara mycket mys,fika och film också.Gubbmagen växer väl och blir bara större.

Svar: Magen växer i samma takt som Sandras!
Jocke

2014-11-28 @ 00:18:08
Postat av: s

Det blir roligt eller oroligt att se din mage i maj.

Svar: Kommer vara platt som en pannkaka
Jocke

2014-11-28 @ 13:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0