Walk - Gym & 2 Mille

Hejsan hej
 
Pass Nr 6 & 7 av 100 
 
Igår var ja ute och gick c:a 1 timme, var väldigt skönt ute. Börjar redan kännas lättare att gå och träna redan efter några pass bara. Brukar ju ta c:a 2v innan man kommer in de hela men som sagt redan nu känns det betydligt bättre. Ikväll så har jag varit ute å gått 1.10 min ! Blev bara 8.5km men helt okej tempo ändå! Så efter man gått 2 dagar irad nu så blir de gym imorgon.
 
Ikväll så hinner man inte med så mycket, ska duscha sedan röja upp här i lägenheten lite. Kommer väl att hinna med nån film också, så om nån har nått tips så får ni gärna tipsa mig om nån film !!
 
Annars då? Jo livet rullar på, jobbet är svinkul och finns väl inte allt för mycket att klaga på just nu. Börjar bli rätt så härligt väder ute och de är ju nu som de börjar bli roligt att vara ute å köra skoter!!
 
Snart så släpps ju biljetterna till Tomorrowland så de är bara att hålla tummarna att man får någon! OM man får någon biljett så kommer de fasen bli livets resa och livets fest! De är jag rätt säker på, är ju rätt många som vill dit så vore rätt så surt om inte alla skulle få nån biljett. Ni som inte sett filmen därifrån så är det denna!!
 
 
 
Fredag är de bownling sedan vad händer sedan i helgen då?? Jo om det blir bra väder så lär de bli lite skoter, sedan så blir det 2 pass lördag & 2 pass på söndag. Kanske slinker ner en kall också med mina fina vänner. För de är jag värd :)
 

Måste ju passa på att gratta Jonathan & Jessica till den fina vinsten!! Fan så skoj ! Roligt att några yngre vinner nån gång och inte bara de som är 70+ Går att läsa här ---> Folkbladet - 2 Mille
 
Imorgon är det ju Alla Hjärtans dag, lär väl inte bli nån speciell dag för mig !! :/ 
 
Ne, ta sig i kragen å gör nån nytta nu!! Och kom ihåg!
 
 
Dagens Citat/Vits: "Det sägs att ensam är stark, men vad hjälper det att vara stark när man är ensam"

 

Have it

 

"Im Not Trying To Fit In, Im Born To Stand Out"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0