Lycksele Marknaden

Hejsan hej
 
Pass Nr 16 & 17 av 100
 
Har kört 2 bra gymmpass nu å man känner bara för att träna igen. Kanske måste börja köra 2pass per dag så kanske man är lite mer slut på. 
 
Sedan är de ju sjuk att man ska måsta betala TV-Licens bara för att man har en surplatta eller dator. Nu får de ju för fan ta och ge sig, tänker på studenter som inte har så fett i plånkan! De är väl bara att de gör som Netflix och alla de andra tjänsterna att man måste betala för att få se. Hur svårt kan de vara ? Nej de sitter fel folk på fel positioner i världen så enkelt är de bara. Om alla skulle tänka som jag skulle vi få en bättre värld :)
 
Sunan var på väg till Umeå så han stannade till här och åt middag! Han sluka i sig en pizza själv åt man en god sallad. Allt trevligt när han stannar till så man får träffa han nån gång.
 
I helgen så är det Lycksele marknaden, då kommer de bli lite mer liv i stan än vanligt. Får väl se om man ska gå ut nån dag. Lär bli lugnt Fredag i alla fall om man ska upp tidigt och köra lite skoter. Hoppas bara att det blir bra väder så man kan sitta & grilla nå körven.
 
Ikväll blir det att betala lite räkningar vilket är sååååå kul, sedan måste jag verkligen städa hela lägenheten. Sedan så kände jag inte till att de skulle provspränga granater här medans jag var på jobbet!!! Bara att dra på nå gomusiken och sätta igång efter jag suttit vid datorn och kollat alla sociala medier man har. Dvs Facebook, Twitter, Linkedin, Google+, Instagram m.m
 
Varför måste man nu alla alla dessa konton? Bra fråga..... har bara blivit så. Undrar hur mycket tid man läggar på allt ? Vill man nog inte veta tror jag. Men men kul att kunna hålla kontakten med de som inte bor på orten. Dock så borde man åka och hälsa på folk mer än vad man gör och inte bara skicka ett SMS eller skriva på FB.
 
Här kommer ett citat av Arnold Schwarzenegger
 
 
Dagens Citat/Vits: "Pain makes me grow. Growing is what I want. Therefore, for me pain is pleasure"
 

Have it

 

"Im Not Trying To Fit In, Im Born To Stand Out"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0