99 pass kvar.....

Hejsan hej
 
Igår var tanken att jag skulle åka skidor men blev lite väl sent och var lite mörkt att åka runt på Forsdalaspåret så var ute å gick en sväng istället, blev 7km i hyffsta tempo ändå. Träningen kan ni följa här ---> Följ min träning på Endomondo & här på min blogg såklart. Tycker de är rätt så skönt att ta en promenix, på med lurarna med bra musik sedan är de bara att gå. Blir alltid rätt mycket tankar som flyger genom skallen och många idéer som kommer upp. Man skulle bara ha tagit och skrivit ner dom och tagit vara på de som är bra.
 
Ikväll så blir det en promenix igen pga jag inte mår helt hundra, nån som ska me ?? Kanske vore nått att göra ett träningsschema så jag vet varje dag vad jag ska göra. Det är ju 115 dagar kvar innan 1:a Juni så blir inte många vilodagar man får. Kommer dock köra 2 pass några dagar för att ligga lite före i schemat OM man skulle bli sjuk eller om man skulle vilja vara ledig en helg helg.
 
Annars då ?? Jo livet rullar på och trivs som fisken i vattnet på jobbet. Livet är ju som en berg- och dalbana, de är bara hålla i sig och försöka njuta av åkturen! Har mått dåligt hela dagen, känns lite som magsjuka, bara att hålla ut och hoppas de känns bättre imorgon. Vill inte bli sjuk nu när man dragit igång träningen ju !!!
 
Här finns de massor av intressant läsning Styrkelabbet 
Måste hitta nått bra kostschema så man kan följa någorlunda så man får nån effekt på träningen!! 
 
Satt och kollade på lite gamla bilder, saknar mitt långa hår. Tror banne mig jag ska ta och spara ut de igen. Här är en bild, minns inte vilket år men de var i alla fall hos Jonas Karlsson på nån fest när han bodde på höjdvägen! Minns du Jonas ?? =)
 
 
 
 
Neeeee nu blire att laga mat sedan vila en stund för att sedan gå ut å ta en promenix!!!
 
UPPDATERAD 21.40
 
Då hade man varit ute å gått! Blev 9km ikväll på strax över 1 timme. Som sagt de hittar du här ---> Endomondo Silver var med denna gång också!! Då var de bara 98 pass kvar :) Lite svårt att gå ibland när han ska lukta å pissa överallt :p
Mår inte allt för bra alltså, känns verkligen som magsjukan är på väg :/ FAN!! Får peta i mig lite magiska piller så man inte blir sjuk!
 
 
 

Dagens Citat/Vits: "Relationships are like sharing a book, it doesn't work if you're not on the same page"

 

Have it

 

"Im Not Trying To Fit In, Im Born To Stand Out"


Kommentarer
Postat av: Julia

Nej du ska inte ha långt hår!!

2013-02-05 @ 17:55:10
Postat av: Yocke

Varför inte de??

2013-02-05 @ 19:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0