100 pass innan den 1:a Juni

Hejsan hej

 

Då vare dax att börja skriva lite oftare, IGEN !! Nu är de nämligen så att jag ska göra 100pass innan den 1:a juni. Ska gymma, åka skidor, gå m.m bara de är nån sorts motion. Ska se om man orkar hålla i detta men tror de kommer gå fin fint. Man måste ju få till kroppen inför beach 2013 :) Bara att kolla upp vilka pulver man har hemma, allt för att få så mycket ut av träningen som möjligt. Får väl se om man kanske skulle ta nått före å efterkort :p Vore ändå intressant att se. Vikten spelar ju inte så stor roll utan de är ju frågan om de är fett eller muskler.

 

Ligger nog på c:a 83-84kg nu tror jag. Inte min matchvikt direkt om man ska lira fotboll direkt, väger väl c:a 10kg mer än jag gjorde när jag var vältränad. Men ska försöka förvandla kroppen lite innan sommaren är de tänkt. Kommer skriva här nästan varje dag hur de går med träningen och vad jag gjort. De som känns jobbigast är kosten, vet att de kommer slinka ner lite skräpmat men då är de bara att träna hårdare. Ska kolla upp på nätet om de finns nått bra kostschema som man kan följa lite i alla fall. Tänker inte gå ut stenhårt utan man måste ju få leva också, unna sig nån kall pilsner å kanske lite ostkrokar :)

 

Till sommaren :)

 

Det som är bra är ju att man har vänner som tränar regelbundet som kan slita med en på gymmet när man har mindre bra dagar och känner sig slö. Då är de svårt att slinka undan om de kommer å hämtar en, då har man som inget val än att åka dit.

 

SAIK sparkar Anders Forsberg, kanske inte de smartaste man gör nu när de snart blir slutspel. Även om spelarna är professionella och säkert kommer spela minst lika bra så tror jag inte de är bra för laget.Kanske rök chansen till SM-Guldet nu?? Ja man får väl hoppas de :p Mer att läsa finns på denna länk ---> Aftonbladet - Forsberg sparkas

 

Får väl se hur det går för Färjestad iår, de har som varit lite upp och ner men de känns ändå rätt så starka. Får alla vara hela och friska så kommer de bli final iår, de är ja säker på!

 

Ikväll så ska man städa lägenheten sedan ska jag nog ta en tur i skidspåret på forsdala, eftersom jag bara har skate-skidor så få jag staka runt spåret men de går ju de också. Efteråt verkar de bli spa, vilken kommer bli skönt efter man tränat.

 

Bra träningslåt

 

 

Dagens Citat/Vits: "Train insane or remain the same"

 

Have it

"Im Not Trying To Fit In, Im Born To Stand Out"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0