Brand - Jobb - Umeå - Promenix

Hejsan hej
 
Då var helgen över och der är Måndag igen! Helgen har jag spenderat i Umeå med mycket trevligt sällskap. Tror nästan man måste ta och flytta dit :) Måste bara skaffa ett jobb först sedan löser sig nog resten.
 
Det riktigt tråkiga var när man komme hem till Lycksele så brann de på Brännbergsvägen, lider verkligen med alla som blivit hemlösa för en lång tid framöver. Här är det en bild från branden. Finns även en film på min Facebook.
 
 
Olyckor händer så lätt och hoppas alla har hittat boende och att de flesta sakerna klarat sig. Korten är väl det viktigaste man har resten av alla materiella ting det går alltid att ersätta. Tänker på er alla drabbade! 
 
Ikväll ska jag inte göra allt för mycket, blir att gå ut med hunden sedan lär det bli nån film. Ska även ta och skriva fler CV och skicka ut till några företag. Sedan är det bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa.
Ska snart ta och steka upp några burgare, har inte hunnit äta nån middag än. 
 
Blir väl kanske och hämta min grill på Statoil som jag vann i en tävling =) Måste också ta och fixa cykeln som jag köpt!
 
Dagens Citat/Vits: "Fake friends are like shadows: always near you at your brightest moments, but nowhere to be seen at your darkest hour."
 
Have it
 

 "Im Not Trying To Fit In, Im Born To Stand Out"

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0