Life Goes On

Hejsan hej

Ja då har man startar en ny vecka då, känns riktigt bra just nu ska ni veta. Mycket skoj som kommer hända i framtiden. De första som jag ser fram emot är helgen som kommer! Blir att åka upp till Hemavan, kommer bli grymt skoj där uppe. Är ju endast c:a 50st som kommer åka upp =)

Mycket skön låt som ja hörde hos Eric typ kl 03.30 :p


Ni som missat blogginlägget som Ylva Helena skrivit som sprids som en löpeld på FB så tycker ja ni ska läsa de! De finns här --> Åtta på en kvinna = Våldtäkten i Mariannelund! Vi ska hämta en tjej och knulla! Man blir ju bara förbannad hur sjuka människor de finns alltså!!!

Ikväll smäller de! HV71 - FBK ! Denna match känns helt avgörande så hoppas verkligen att Färjestad vinner ikväll.

Ikväll så blir de att kanske se matchen, får se om jag hinner de. Måste hinna laga mat nu sedan blir de att gå ut på en promenix också. Blir att börja kolla över grejerna man ska ha med sig torsdagkväll när man styr upp mot fjällen. Vore nog bra att börja packa så man får med sig allt man ska ha dit. Måste ner i källaren och plocka upp snowboarden, minns fasen inte senast jag åkte. Måste vara 2 år sedan sist. Men de ska nog gå bra ändå. En sak som jag absolut inte får glömma är min GoPro kamera, skulle dock vara bra att låna en hjälm så man kan montera den på hjälmen. Så om nån har en hjälm som ni inte ska ha i helgen. HÖR AV ER!! Har ju en rem som man drar runt skallen men var fel på gängorna så kan inte montera dit den :( Så måste ta å lösa de på nått sätt.

Dagens Citat "Keep the dream alive: Hit the snooze button"

Have it

"Im Not Trying To Fit In, Im Born To Stand Out"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0