Ledig Imorgon

Hejsan hej

Jaha då ska man försöka skriva ett inlägg till då. Sitter uppe nu mitt i natten som vanligt eftersom de är så otroligt skönt att vara vaken på natten. Sedan gör de ju inte ont att man är ledig imorgon. Imorgon så blir de ev lite skoterkörning på dagen sedan ska jag göra bort lite MÅSTEN i lägenheten. MÅSTE även fixa till min Apple TV som jag nu har sagt att jag ska fixa till rätt länge nu. På kvällen så är de möte sedan studiebesök, så de kommer bli riktigt skoj. Sedan fredag så å lördag är de jobb som vanligt, helgen så får man se vad som händer men tror de kommer bli en rolig helg =) Söndag så får man väl ligga inne lite halvbakis å se film.

De Vet Du - BadBoy De har kommit med en ny låt igen =)
Har ju börjat Twittra lite smått nu, håller på att lära mig lite om hur de funkar å de går väl framåt i alla fall. Nordlund försökte lära mig lite men tror de var fel tillfälle att försöka lära mig nått (var en lördag kväll) =)
Riktigt skönt att Färjestad vann över HV71 också! Så nu leder de i 2-0 i matcher. FBK har aldrig sedan elitserien startade, förlorat en matchserie i ett slutspel där de haft ett övertag med 2–0 i matcher. Å de känns ju riktigt bra nu så får väl hoppas att sviten håller i sig!
Nu blire att göra go fika å slänga på nå The Big Bang Theory! Have it my friends!

Ni som missat senaste filmen när vi var ute på en skotertur kan ju kolla in denna!


Dagens Citat "The road ro success is always under construction"

Have it

"Im Not Trying To Fit In, Im Born To Stand Out"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0