internationella kvinnodagen

Hejsan hej

internationella kvinnodagen är ju idag!! Skit i den, brudar ska hyllas varje dag! Precis som jag skrev på FB, varför ska man behöva en dag bara för kvinnornas skulle. Helt sjukt ju, hylla de varje dag istället för att bara föra fram de i ljuset denna dag. Året är ju 2012 om nu nån inte skulle fattat de!! Skämmes tamme fan!

Jobbar imorgon sedan får jag se vad som händer, var som sugen på att slita med mig skotern till Storuman och köra lite. Blir kanske även att spela lite snowsoccer, skulle vara riktigt trevligt att göra nått annat än att vara här i Lycksele varje helg som de blivit nu eftersom man jobbat så mycket. Men får ta å prata med lite folk som hänger i Storuman och höra om de är nå värt att åka dit, måste ju hälsa på mor och far också! Är ju inte varje helg man är hemma precis.

Ikväll så blire att laga mat sedan diska å städa. Är som skönt om man nu åker bort imorgon direkt efter jobbert å få komma hem Söndag kväll å allt är städat å klart. Blir även att ta en promenix om jag nu hinner å kanske packa lite OM ja nu ska åka till Storuman. Lär väl bli en film som vanligt också. Jag undrar hur många filmer man ser per år, är väl lätt 300st i alla fall skulle jag tro. Blir fasen nästan en per kväll. Måste också ta och fixa till min Apple TV så den blir som jag vill ha den, så lär väl bli lite trix med den ikväll om jag har tid.

Känns som livet rullar på riktigt bra just nu, allt flyter på å de är flera roliga helger att se fram emot. Sedan börjar ju de bli riktigt fint skoterväder så då ska man inte klaga =) De enda som fattas nu är ju en hona som man kan spendera resten av livet med å de är inte de lättaste att hitta ska ja säga er. Är ju rätt så kräsen av mig, men men är då inte stressad heller att hitta nån. De kommer när de kommer! Finns ju några som är rätt fina ;) Så man får väl ta å försöka lirka lite å kolla om nån är intresserad, är ju fan att man ska vara så blyg å inte våga nått!!

Nu har man ju börjat "träna" lite mer än tidigare! Så här kan ni följa mina bravader --> Min träningssida på Endomondo De är ju bara hoppas man får till kroppen innan beach 2012. Vill ju kunna gå utan t-shirt å inte behöva skämmas ögonen ur mig! Men ska nog lyckas, så ni får hålla tummarna! Får väl lägga upp en riktigt 14-is bild med bar överkropp å putande läppar =)

En låt som gör mig så otroligt glad är denna!
Basto - Again and Again


Dagens Citat "Dream as if you'll live forever live as if you'll die today"

Have it

"Im Not Trying To Fit In, Im Born To Stand Out"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0