Livet går uppochner

Hejsan hej!

Ja då var de dax för ett inlägg igen, fasen att de ska vara så svårt att skriva lite oftare när de händer så mycket. De som är svårt är ju att komma ihåg allt ju när de är så långt mellan gångerna! Får väl ändå göra ett försök!
Går inte bra för FBK just nu, de har ju bara gått några matcher än men om detta fortsätter så måste man börja bli orolig ju! Fan kan de bara inte spela som jag vet att de kan göra ??? Synd att de fick stryk ikväll :/ Jaja som sagt många matcher kvar! Forza FBK!!!

Idag så när lunchen var slut så satte ja mig i bilen och skulle köra tillbaka till jobbet igen. Då märkte ja att nått var fel, var nämligen så att rutan hade spruckit!! WTF hur fan kunde den ha gjort de?? SATAN! Allt ska då gå åt helvete!

Skulle vara skoj att få reda på hur många ostkrokspåsar man tryck i sig och hur många liter cola som man druckit! haha är nog rätt många skulle jag tro. Får nog lägga om kosten lite om man inte ska hamna i TV på biggest loser! =) Hoppas jag får tillbaka min Iphone 4 snart, klart klarar mig rätt bra med min andra Iphone också men saknar som den!! Längtar tills den nya kommer, då lär man ju köpa den!! :p

Igår så var Lina och hälsa på, hon har nu åkt tillbaka till Umeå idag :( Känns tungt, men de som känns bra är att man kommer ha en vän för livet! Hon är helt sjukt bra på alla sätt å kan lyssna! Best Friend 4-Ever !!

Ikväll så kommer man inte göra allt för mycket, sitter och slökollar på IDOL och gör inte så mycket. Ska ta och diska lite sedan ut med Silver en sväng också! Känns som om livet bara snurrar på nu utan mening. Måste ta och hitta på nått nu alltså, detta går inte annars! Finns så mycket som jag tänker på och så mycket jag vill göra men man måste ju få energi till allt också! Kanske skulle skriva ner allt på en lista så kanske de är lättare att nysta ut allt. Blir att skaffa en ny hobby så man får nått värt att göra! klart de är ju roligt att träna men men finns ju andra saker i livet också!

Finns så många vägar att gå nu så frågan är bara vilket håll man ska åt?? Inte lätt att veta när de är som de är med livet.

Längtar tills de kommer snö, då blir det mycket ljusare och sedan får man åka skidor! Funderar på att köpa en skoter också....skulle vara riktigt skoj. Men de kostar ju en massa cash! Så får väl se hur de blir med de! Måste ju ha mat på bordet också =)

North Korea Party Rock Anthem ft. Kim Jong II

Denna låt är så kung alltså!!!!

Roligt att de är rätt många som läser min blogg, men de skulle vara ännu roligare om NÅN kunde lägga en kommentar i alla fall :P Annars kanske man slutar att skriva!! :p

Dagens Citat/Vits: "If God is watching us, the least we can do is be entertaining"

Have it

"Im Not Trying To Fit In, Im Born To Stand Out"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0