Whiskey, Fotboll & Husvisning

Hejsan hej!

Nu vare länge sedan jag skrev igen, får sluta upp och vara så lat!!! Jaja här kommer de i alla fall ett inlägg till.

Ja då var helgen över, haft en riktigt bra helg. Lördag var man i Hedvik å grilla & sänkte några kalla. Blev även nå go whiskey. Var mycket trevligt med go mat, god dryck, trevligt sällskap, roligt pistolskytte =) Melodifestivalen såg man också men de var då inte rätt låt som vann!!!

Söndag så var de seriepremiär för Umgransele, matchen spelades i Vilhelmina mot Vilhelmina såklart. De var inte speciellt bra kan man säga och resultatet säger allt om hur matchen såg ut. Blev vinst med 7-0, fick göra ett mål också så de var rätt skönt, skulle väl hängt nån fler men ska spara mig tills de blir nån viktigare match =)

Ikväll så ska jag montera upp ett iPad väggfäste i köket och i vardagsrummet! Kommer nog bli rätt snyggt tror jag! =) Kommer kanske en bild nästa inlägg hur de blev.

I veckan så är de inte så mycket planerat, imorgon så ska man ut till Umgransele, kratta fotbollsplanen sedan städa till där. Onsdag är de husvisning sedan på kvällen så ska jag & tobbe på bio. Blir att se Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides i 3D så de kommer bli fränt. Åter nu till huset, de är ju inte så stort men väldigt bra läge tycker jag! Huset ser ni här --> Huset Får väl se vilken känsla man får när man kliver in i "huset" men känns de bra lär de kanske bli affär! Skulle vara riktigt skönt med nått eget där man kan slå ut en vägg och göra som man vill.

I helgen så blir de nog rätt så lugnt, kommer nog inte gör allt för mycket. Blir väl att träna lite sedan får man se vad de dyker upp för nått. Brukar ju alltid komma några förslag när helgen närmar sig!! =)

Här kommer en skön låt i alla fall. The Lonley Island feat. Michael Bolton - Jack Sparrow

Dagens Citat/Vits "Varje man är herre i sitt eget hus, tills gästerna har gått"

Have it

"Im Not Trying To Fit In, Im Born To Stand Out"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0