söndag, sköna söndag

Hejsan hej!

ojojoj nu var de 100år sedan man skrev nått här. Går som lite uppochner med skrivandet. Men men va gör väl de när man skriver lite då och då =)
Ska bli roligt och se när Google+ går om Facebook. För de kommer att göra de frågan är bara när. De är mycket smidigare och inte fullt med en massa jävla reklam å sånt skit. Känns cleant helt enkelt.

Har varit & fjällvandrat och inte vart som helst heller. Var uppe på Kebnekaise, var riktigt fränt. Synd bara att de skulle vara så dimmigt när ja var uppe på toppen. Här är en bild typ 5min sedan man var uppe på toppen. Var inte så jobbigt som jag trodde, men men nu är de gjort i alla fall.

Just efter jag varit uppe på toppen av Kebnekaise

Idag så är de fotbollsmatch som gäller kl 16.00 mot Dorotea i Umgransele! Så då är de bara att komma dit och titta! Nu har vi ju redan vunnit serien men kommer ändå försöka vinna resten av matcherna. Vi har ju än inte förlorat nån match, skullle vara skönt att gå igenom hela serien utan förlust. Sedan så har ju "lillen" hållt nollan 9matcher denna säsong vilket är SJUKT bra!

Ska försöka diska & städa lite innan fotbollen för de ser rätt jävligt ut här hemma. Måste även boka en tvättid så man får sig nå rena kläder. Sedan ska man lira lite Black Ops också! =) Längtar som attans tills Mw3 kommer ut! Då kommer man nog låsa in sig några veckor! Har rätt många semesterdagar kvar, nämligen 21st så jag undrar när jag ska vara ledig & vad jag ska göra??

Här kommer de en skön video!

Dagens Citat/Vits: "Det bästa med framtiden är att den bara kommer till oss en dag i taget

Have it

"Im Not Trying To Fit In, Im Born To Stand Out"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0