bästa filmen

Hejsan hej!

Ja då har man vilat upp sig för jobb imorgon. Tänker på när jag körde av vägen, var som livet spelades upp i slowmotion och de var fan den bästa film jag sett så tänker leva ännu längre så den får ett bättre slut.

Igår så spöa ju FBK SAIK med 2-1 och leder nu med 3-1 i matcher. Känns som de ska mycket till om Skellefteå ska orka vända detta. Men men ingeting är omöjligt. Så man ska nog inte vara allt för kaxig än! Lär väl ska se matchen imorgon på knuten!

När jag var ute och gick så lyssna ja på p4 för att Magnus Betnér skulle vara med där. Fick tipps av Karlsson om de. Så jag slängde iväg en fråga från min iPhone och den kom med =)

Spola fram till 19.40 å lyssna! =)
http://static.sr.se/laddahem/podradio/SR_p4_extra_110412033013.mp3

Sedan måste ni se denna om Fransk Maffia

Fransk Maffia på SVT play


Ikväll så blir de att softa på lite å lägga sig tidigt så man är pigg imorgon när man ska på jobbet. Måste också vara laddad för matchen imorgon så man orkar FESTA hela natten lång om Färjestad tar SM-Guld =)

Dagens Citat/Vits "Lyckan smiter in genom en dörr som du inte visste att du hade lämnat öppen"

Have it

"Im Not Trying To Fit In, Im Born To Stand Out"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lyssnade också på honom idag! Plus att jag och K såg filmen för ett tag sen. Så bra! Fattar inte hur han ska toppa livets ord turnen.

2011-04-13 @ 21:56:54
Postat av: Yocke

Jasså var filmen bra?? måste få låna den! Men får väl snacka med dig när du kommer in i butiken =)

2011-04-15 @ 09:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0