SM-GULD

Hejsan hej

Skön......t att Färjestad tog SM-GULD!!


Ja de var väl ändå ganska väntat att de skulle bli så här. SAIK hade egentligen aldrig nån chans till guldet. Synd att man inte var på plats i Karlstad. Men men de kommer säkert vinna nå fler SM-Guld :p

Har varit en bra helg, ätit gott med trevliga vänner. Blev årets föra grillning igår, gick lite snett när jag brände mig som FAN! Men men de läker ju ihop nån gång. Snart är de dax för TiniTuz igen, kommer bli hur roligt som helst. Ser väl ut som de kommer bli c:a 200pers skulle jag tro, om nu bara alla kan få tummen ur och hämta ut sin inbjudan! Sedan hoppas jag att alla "klär" ut sig, blir roligare så =)

Idag så har Marino hjälpt mig med moppen lite så nu vet nu vad jag ska göra. Ska åka och köpa ett nytt batteri till dig så blinkers funkar osv. Är ju rätt viktigt när man är på vägarna och kör. Vi drog en lite tur också efter vi var klar. Riktigt skönt att bara glida omkring, är billigt också,! =) Den drar ju typ 0,2 så kör rätt långt på en tank, kommer spara in massa pengar i sommar igen på att köra den istället för bilen. Hänger rätt mycket på blocket nu eftersom jag inte har nån bil, får väl se vad jag ska köpa för bil men lutar åt en passat eller audi. Men måste ju skaffa en snart känns de som, går ju inte vara utan bil.
Snart så får man ju börja svinga också. Får se hur mycket tid jag ska lägga på golfen i sommar. Men de är ju roligt som attans alltså. Skönt att ta sig ut också, nu när man slutat med fotbollen så får man ju lite ,mer tid över till annat.

Ikväll så blir de film för hela slanten, kommer gå mycket cola & ostkrokar :) Så blir alltså VM i soffpotatis.

Hä kommer de en skön remix på Rihanna - S&M


Dagens Citat/Vits "Ju mer sand som har runnit genom livets timglas, desto klarare ser vi genom det"

Have it

"Im Not Trying To Fit In, Im Born To Stand Out"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0