skyddsängel

Hejsan hej!

Ja då har man haft en kanon helg i Gardsjönäs. God mat, god dryck, roligt att köra skoter och färjestad vann. Sedan vann Jag & Jonas alla spel hela tiden så tjejerna blev rätt sura :p Sedan fick jag punktering där uppe också så de var bara att sätta på reservdäcket. Sedan när vi var på väg hem så körde vi av vägen. Var en jävla tur att igen av oss fick några allvarligare skador. Prylar gå köpa nya men liv går inte att ersätta. Stort tack till alla som stannade också! Måste ha en skyddsängel som tycker väldigt mycket om mig! Funderar på att göra en tatuering av en skyddsängel. Får se om jag hittar nån bra bild.

Skönt att Färjestad piska SAIK i helgen, så hoppas att de vinner imorgon! Ska väl se matchen på knuten skulle  jag tro så ses där =) Vinner de imorgon så säger jag bara att då är de KÖRT för Skellefteå!!

Så här såg i alla fall bilen ut, blev en jävla smäll. Släpet och skotern klarade sig rätt okej!

krockade bilen 6/4-11

Dagens Citat/Vits "Livet är en lång väg med mängder av tecken. Så när du åker runt så ska du inte komplicera allt. Fly från hat, misslyckanden och avundsjuka. Begrav inte dina tankar, gör din vision till din verklighet. Vakna upp och lev"

Have it

"Im Not Trying To Fit In, Im Born To Stand Out"

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Abramsson

Hey. Jag kommenterar sällan med inlägg i någons blogg. Men ditt citat här tycker jag är väldigt klokt och insiktsfullt. Kan tänka mig olyckan var skrämmande och omskakande för er. Jag har själv blivit omskakad och chokad i en del sista tiden i mitt liv. Det är viktigt att leva medans man lever för så jäkla mycket kan hända. Livet är skört och oersättligt och inget går att ta för givet. Jag hoppas du och Lina mår bättre.Jag kan nog börja tro på att det finns skyddsänglar. Ha en trevlig bra Påsk du och Lina. /Elisabeth

2011-04-19 @ 22:32:38
Postat av: Yocke

Ja men klart du ska kommentera =) Klart man ska leva livet men man måste vara rädd om sig själv också! ha en KANON påsk du också!

2011-04-19 @ 22:58:24
URL: http://yockes.blogg.se/
Postat av: Elisabeth Abramsson

Ska tänka på det.Men jag är fan inte bra på att kommentera och läsa andras blogg..hehe.Ni gör det bra som bloggar och ska uppdatera då och då.vill själv ha en egen blogg/hemsida men kan inte fixa en sån själv.Jag har blivit mer rädd om mig själv nu.Kan ha levt farligt på gränsen och tagit risker.Men lärt mig av det.Då döden skakar om en själv och med anhöriga/nära blir det så jävla starkt och klart i en del. Tack detsamma \m/ Ska vara rädd om mig och må och ha det kung i påsk. Ta väl hand om dig själv. Hälsa Lina. Tycker du fixat dig en schysst och bra blogg. Kämpa på.

2011-04-21 @ 00:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0