PÅSK

Hejsan hej!

Ja då är de snart påsk då, känns rätt bra att få vara ledig nån extra dag i alla fall. De som är surt är ju att man måste jobba på Lördag. Bara att köra de 20milen för att jobba 3timmar, känns ju inte så värt om man säger så. Men men bara att gilla läget för nån måste ju jobba. Blir att fira PÅSKEN i Joranträsk, får se om man ska åka dit Torsdag eller om man åker dit efter man jobbat klart på Lördag.

Annars så hänger jag mest på Blocket och letar efter bil, blir ju rätt mycket tid där om dagarna =) Får väl se vad de blir för bil denna gång  men lutar åt en Passat eller Audi tror jag. Men man är ju öppen för alla förslag och tips!! HAr ju tagit fram moppen nu så här ska sparas pengar. Den drar ju ingenting alltså, rätt skönt är de också att glida omkring på den, speciellt när de är varmt. Så även om man köper bil så kommer jag köra de, men inte om de regnar för de känns lite drygt.

Nu ska jag dra till Statoil och köpa lite go fika å mjölk!!

Snart midsommar!! =) Denna film är precis som en svensk midsommar är! :p




Dagens Citat/Vits "Varför är bagare försiktiga med sprit?? De vet hur det är att vara bakfull"

Have it

"Im Not Trying To Fit In, Im Born To Stand Out"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0