Trance/House

Hejsan hej!

Alltså finns de nå skönare musik?? SVAR nej! Man blir så glad av Trance/House musik! Man blir taggad till tusen! Tänker bara på när jag var i Amsterdam på Sensation White! Alltså MÅSTE dit nästa år igen. Rätt nice att vara 40.000 under samma tak och dansa! Helt sjukt vare! Får gåshud när jag tänker på de. Är de nån som är sugen på att följa med?


Tycker om denna sida alltså ----> http://endel.planet.ee haha stämmer ju :p


Är riktigt sugen på att göra en till tatuering, vet bara inte vilken jag ska göra denna gång =) Har ju ett par stycken som ska dit på kroppen! Men men bara att boka en tid så får man de gjort nån gång. Har börjat lite smått med att redigera lite film inför avslutningsfesten med Betsele, de är bäst att börja i tid för att klippa film tar riktigt lång tid alltså. Tar ännu längre tid om man nu ska få de riktigt bra.


Måste dra till Storuman nån helg och göra en musikvideo till Storuman låten också, när ska jag ha tid med de?? Sedan måste ja ju fixa ett crew som kan filma m.m Men när de är klart så kommer de bli hur nice som helst!! Till helgen så händer de inte allt för mycket, kommer nog bli en rätt så lugn helg. Men men man vet ju aldrig, rätt som de är dyker de upp nått :p Nu blire snarklådan!!


Dagens Citat/Vits:"In Trance We Trust "


Have it


"Im Not Trying To Fit In, Im Born To Stand Out"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0