Kval, Hus & iPhone 4

Hejsan hej!


Ja då var de dax för andra kvalmatchen, ska åka upp till Boden och spela mot Sävast. Kommer bli en dryg resa & en hård match, men de är bara att bita ihop och köra. Är ju bara 2 matcher kvar av säsongen sedan får man lägga skorna på hyllan ett tag. Känns otroligt skönt att de är slut, så hoppas de blir ett bra slut också! Alltså att vi går upp till Divison 3 !!! Skulle sitta som en käftsmäll.

Då har man dragit igång husletandet igen, denna gång så är de Tannsele som gäller tydligen =) Har varit och kolla på ett hus redan men de var lite för litet och behövde renoveras rätt mycket så tror vi skippar de. De andra huset som står i Tannsele verkar mer intressant. Ska dit och kolla på de imorgon, hoppas nu att de är fint och att man får en bra känsla när man kliver in. Vill ju ha ett hus så jag kan bygga ett biorum nån gång. Nu när jag köpt projektor och lite annat smått å gott så skulle jag verkligen vilja ägna ett helt rum till bara de! Funderar på att byta ut lite fler högtalare också :p Är som svårt att sluta när man väl ha börjat. De kommer ju hela tiden nya grejer som man vill ha.

Ååååååå väntar på min iPhone 4 ska komma nån gång så jag kan kasta bort min 3Gs =) Har gått snart 3v men de är klart när den är så populär så lär de väl ta ett tag till. Är bara sugen att få börja fippla med den lite =) Men den som väntar på nått gott, väntar ALLTID för länge! Sedan de som håller på att diskutera om Apple eller Android är bäst slösar bara bort sin tid. Köper man en HTC Desire HD så är man toknöjd med den, köper man en iPhone 4 så är man toknöjd med den. De är precis som att säga att SAAB är bättre än VOLVO, man ska ju bara frakta arselet. Sedan om nån bil eller telefon har nått som den andra inte har så behöver den ju inte vara BÄST bara för att den har de.


Mycket skön låt:



Nu ska jag dra och äta lunch sedan packa klart inför resan upp till Boden!

Dagens Citat/Vits: "För egen del super jag alltid till sista april, då kan man vara plakat 1:a maj"

Have it

"Im Not Trying To Fit In, Im Born To Stand Out"

Kommentarer
Postat av: Krattan

Vart har du beställt din Iphone från? Har själv beställt en som kommer ta evigheter att få.

2010-10-06 @ 12:49:37
Postat av: lovisa

snygg stil!

2010-10-06 @ 13:50:06
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Jocke

Lovisa: Tanx! Krattan: Beställt den från telia, verkar vara lång kölista!! Har ju min iPhone 3Gs men vill ju ha den nya =)

2010-10-07 @ 14:47:32
Postat av: Krattan

Okej. Ja då lär man ju ska få vänta några veckor till då.

Kör hårt på lördag, se till att vinna så det blir 3an nästa år :)

2010-10-07 @ 22:12:05
Postat av: Jocke

ja, hatar att vänta men men vet ju vad man får i alla fall =) Är taggad till tusen inför sista matchen! Hoppas de går vägen! Då ska de firas =)

2010-10-08 @ 09:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0