Division 3

Hejsan hej!



Så skönt med vinst över Kalix! Vann med 1-0 och det var Allan som gjorde målet! Skön......T!!!! Blev rejält firande igår kan jag säga så man är lite spak idag :p Så nästa år blir de spel i Div 3, får väl se hur de går. Hoppas på några värvningar och att alla spelare stannar kvar och tränar hårt i vinter inför nästa säsong.

Idag så händer de inte så mycket, ska vara ute med hundarna sedan så ska jag fixa till mitt digitala hem så att de funkar perfekt. Är lite småstrul nu men de ska nog lösa sig, bara man lägger ner lite mer tid. Ska uppdatera firmware på tvixen så att den ska bli stabilare, sedan ska ja kolla över slutsteget varför den växlar fel ibland mellan HDMI utgångarna. Ska även se till så att ja kan köra mediacenter på mitt nya Xbox 360 slim, kommer nog bli grymt bra. Är riktigt nöjd över de nya bakhögtalarna, de levererar bra =)

Hahaha! Hur tänkte han här??


Dagens Citat/Vits: "Aretha franklin ska börja tillverka stolar, soul-stolar"

Have it

"Im Not Trying To Fit In, Im Born To Stand Out"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0