Pump It Up

Tjaba!!

Igår var man och besikta bilen och de var ju som jag trodde, bromsarna var slut på. Hur visste ja de då?? jo men om man kör Audi och har så mycket hästkrafter under huven så tar ju bromsarna stryk så är de bara :p

Sedan var man och dominerade på träningen också! Blått körde över allt, mycket skön seger!! Men inte såg jag till några extralöpningar som de förlorande laget skulle göra!! Skämmes!

Idag så har man varit ledig så de känns mycket bra. Har varit ute och stakat rund Forsdala 5km och de gick riktigt tungt. Är inte i den form som man var förrut, men de är bara att köra på. Kan ju inte bli sämmre i alla fall. Blir att äta halv 5 sedan är de gymmet med Simme G som gäller. Måste ju hinna upp till 80kg!! Öka Öka Öka!!

Detta äter jag när ja tränar, funkade kanon förra gången.




Kollade besökare av denna blogg och de var c:a 250st så tack så mycket att de är nån som läser den. Sedan så har "The Hansson Brothers" försökt bli min Manager tror ja, de kommer med en massa tips, ideér och ska ha en massa cash för de!! OM denna blogg kommer dra in några cash vilket ja tror är helt omöjligt men OM så ska de i alla fall INTE gå till "The Hansson Brothers" :)

Mycket bra låt

Owl City - Fireflies




Dagens Citat: "Den som gifter sig av kärlek, har lustiga nätter och tunga dagar" //Svenskt Ordspråk

Have it

"Im Not Trying To Fit In, Im Born To Stand Out"

Kommentarer
Postat av: Ismail Almansoury

träna hårt.. Jag kommer i helgen, kanske ska med till norsjö och träna lite.

2010-02-05 @ 12:01:41
URL: http://almansoury.se
Postat av: Jocke

Jo nog tränar ja hårt, var på gymmet imorse också! Kanske ses till helgen då =)

2010-02-06 @ 09:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0