OS-Guld till Storuman

Tjaba!

Jaha då har de landat ett OS-Guld i Storuman! Mycket mycket starkt jobbat Björn Ferry! Hoppas nu bara att när du landar i Storuman att de kommer vara massor av folk som kommer ta emot dig. Jag kommer då vara på plats de kan du lita på! Nu är man verkligen en Stolt Storumanbo!! GRATTIS BJÖRN! Nu är de bara att hoppas att de andra svenskarna tar några medaljer också. Hoppas verkligen på Emil Jönsson och hoppas Anja mår bra efter hennes krasch. Nu startar ju hockeyn Sverige - Tyskland inatt kl 01.30 de ska väl inte vara så svår match, får se om man orkar se matchen eftersom man ska upp halv 6, flyget går ju halv 10 från Umeå ner till STHLM.



Just nu så håller jag på att tvätta lite, åker till Stockholm imorgon och ska vara där tills på Lördag. Ska åka ner på Modemässa, kommer bli mycket roligt att åka ner. Hoppas bara att man får med allt så man inte glömmer nått. Jag är verkligen dålig på att packa, brukar ofta ta med mig för mycket saker men nästan alltid så är de nått man glömt.

Måste nu skicka iväg datorn på lagning IGEN! Fy fan så less jag blir!!!! Så kommer nog inte uppdatera bloggen på ett tag! Men de får ni leva med :p

Hur går de med gymmet då?? Jo de går riktigt bra, denna vecka har man inte hunnit med så mycket men nästa vecka blire att köra igång lite hårdare. Har haft en mjukstart så kroppen ska hinna vänja sig lite innan man börja med de tyngre vikterna.

Nu får ju ni ta hem betselelåten och lyssna på ---> Betsele - AMP

Mycket bra låt!! Iyaz - Replay



Dagens Citat: "Lär av andras misstag för du kan inte leva tillräckligt länge för att själv hinna begå dem alla"

Have it

"Im Not Trying To Fit In, Im Born To Stand Out"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0