Nytt Utseende av Bloggen

Tjaba!

Ja då har man mixtrat lite med färger och lite former av bloggen. Fick ju skäll av Spante så de var ju bara att ändra utseende. Kommer nog ändra den många gånger till men tycker att den ser rätt clean ut nu med en fin bild över Storuman. Ska finjustera den när jag har mer tid.

Idag så har man varit och besikta bilen. De gick ju riktigt bra, ska bara byta bromsar bak på den så är den i toppskick. Var även på gymmet idag och köpte ett gymkort så nu är de bara att börja lyfta vikter om jag ska hinna upp till 80kg innan den 1 juni. Kommer börja köra på gymmet den 4:e, kommer nog att börja rätt lugnt så man inte får värsta träningsvärken. Vill ju kunna gå på jobbet efter de första dagarna på gymmet. Är ju rätt morgonpigg av mig så kommer bli en hel del pass innan jobbet. Rätt skönt att ha gjort bort de så har man kvällen fri till andra aktiviteter.

Sedan så var de länge sedan jag fick ett roligt MMS, men idag kl 11.40 så kände jag hur de brumma till i fickan. Tog fram mobilen och hade fått en ljudfil från Allan. Säger bara att Rabhi kan slänga sig i väggen när de gäller sångrösten :p Så om Allan nu inte skaffar facebook innan Fredag den 5:e Feb så kommer jag lägga upp den!!
Här är gruppen ni ska joina ---> http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=241529502401&ref=ts

Här är Silver 8v

Silver 8v

In Trance I Trust --> http://endel.planet.ee/

Dagens Citat: "En Kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror att de fått den största biten" //Winston Churchill

Have it

"Im Not Trying To Fit In, Im Born To Stand Out"

Kommentarer
Postat av: Spante

Hmm...bättre färger!

Snyygg bild.



Fast det grå? Njae...:/



Ses!

2010-02-04 @ 01:57:47
URL: http://justmylifeok.blogg.se/
Postat av: Jocke

jaja, ska bättra mig när jag har mer tid över! Är ju inte världens snyggaste design ÄN! Men de kommer, de kommer.......

2010-02-04 @ 10:40:39
Postat av: Anna

Väldigt gullig valp:)

2010-03-05 @ 00:46:17
URL: http://therisingsun.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0