BloggStart

Tjaba!!

Jaha då ska man ge sig in i bloggvärlden då. Vad denna blogg ska handla om kommer bli allt mellan himel och jord. Får väl se hur ofta bloggen uppdateras men så fort de händer nått roligt i mitt liv eller nått i världen så kommer de att skrivas några rader. Kommer även komma upp en del bilder som livar upp bloggen lite ;p

I helgen så var de Duvan Cup! Spelade med Du Buu och vi tog hem hela cupen så de kändes rätt skönt. Var 9:e gången Du Buu vann cupen! STORT!!



Ska ju ta upp gymmandet igen så kommer att köpa gymkort i veckan. Har som mål att väga 80kg innan den 1 juni så har 4 månader på mig att uppnå den vikten. Just nu så väger jag 73kg så de fattas alltså 7kg. De borde ju inte vara helt omöjligt eller?? Hur ska detta nu gå till då?? Jo kommer åka skidor så jag får upp lite kondition sedan så kommer jag ligga och pumpa på gymmet. Blir även att äta lite kosttillskott som kreatin, Gainer Pro & Linas goda hemlagade mat för att uppnå mitt mål.

Ska även försöka komma igång att göra musik nu när jag fått igen min dator som varit på lagning. Men den har börjat knasa till sig så måste nog skicka iväg den IGEN! Tredje gången som den åker in på lagning börjar bli rätt less :/ Kan den bara inte funka utan att de ska jävlas!!

Nu blir de att gå och diska sedan slänga ner sig i soffan å känna lugnet. Hör nästan redan att sängen ropar på mig men tar nog ett tag innan John Blund tittar förbi och kastar grus i fejjan!

Dagens Citat: "Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka" //Albert Einstein

Have it

"Im Not Trying To Fit In, Im Born To Stand Out"

Kommentarer
Postat av: Ismail Almansoury

Nice, grattis till vinsten och lycka till med bloggande kommer att läsa ;)

2010-02-02 @ 20:58:44
URL: http://almansoury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0